תרגול תקשורת עם בעל חיים – מיקה

מיקה סיימה את חייה ואינה בגוף פיזי זו הזדמנות להיפגש עם בעל חיים שאינו בגוף פיזי ולשאול שאלות מסוג אחר. השאלות למטה, אפשר לקרוא אותן לפני או במהלך התקשורת. אם יש לך שאלות שמעסיקות אותך כמובן אפשר גם לשאול אותן

אני ממליצה לשמור את התמונה של בעל החיים על המחשב או להדפיס אותה בצבע, כך ניתן לשבת היכן שנח כדי לקיים את התקשורת. מומלץ לייחד מחברת אחת נוחה לכל התקשורות. בכל תקשורת עם בעל חיים חשוב לכתוב במחברת את שם בעל החיים, את התאריך ושעת התקשורת.

כדאי לך לקחת לעצמך רגע ולשים כוונה לתקשורת בהירה פשוטה ומטיבה. אחרי שמצאת את המקום והזמן הנוחים לך ונכנסת למרחב שקט, (יש הקלטות באתר או כל מה שיאפשר לך להיכנס למרחב של שקט). אחרי שיצרת חיבור של אהבה עם בעל החיים. אחרי שביקשת וקיבלת אישור מבעל החיים. זה הזמן לרשום במחברת את כל מה שמגיע. זה הזמן לקבל כמה שיותר פרטים. חשוב לרשום באופן מלא את כל מה שמגיע. נזכור לסמוך על עצמנו. את השאלות שרשמתי אפשר לקרוא לפני הכניסה לתקשורת או במהלכה, אפשר לנסות פעם אחת כך ופעם אחת אחרת ולראות מה עובד עבורך יותר טוב. זה לא מבחן, זה תרגיל ללימוד ולכן חשוב לרשום את כל מה שמגיע, לרשום כל מה שתרגישו, תשמעו, תראו, תחוו או תדעו במהלך המפגש. אם יש שאלות או נושאים שלא קיבלת עליהם מענה מספק, תמיד אפשר לשאול אותם שוב בדרך או צורה אחרת, כמובן במידה הנכונה לשניכם לרגע התקשורת. לאחר שקיבלת את כל המידע זה הזמן להוביל את הפגישה לסיום ופרידה. חשוב לזכור להודות לבעל החיים על שדיבר אתך. האהבה בליבך יכולה להישאר אך יש למוסס את החיבור האנרגטי בינך לבין בעל החיים. כל מה שקלטת, גם אם זה נראה לך לא חשוב או לא הגיוני, הוא רלוונטי. לאחר סיום התקשורת חשוב להמשיך בכתיבה ולהעביר לכתב כל מה שהגיע. התשובות הרי נמצאות אצל מי שמכיר את בעל החיים ולא אצלך… אז כל שנותר הוא לסמוך על עצמך ולשלוח את התקשורת שעשית כדי לקבל עליה משוב.
animals_signature_courses5

שפה אחת - המרכז הישראלי לתקשורת עם בעלי החיים

050-7518181     students@safa-ahat.com
© כל הזכויות שמורות לשפה אחת

בא לך להירשם לעדכונים?

אני שולחת מייל רק פעם בשבוע - ביום שישי

שפה אחת - המרכז לתקשורת עם בעלי חיים

אשמח לחזור אליך

אשמח לחזור אליך

זה המייל שלי:  Moriah@safa-ahat.com

זה הנייד שלי:  050-7518181

אפשר גם לשלוח לי הודעה

*לפעמים צריך ללחוץ פעמיים על הכפתור כי הוא בודק אם המייל שהזנת תקין

דילוג לתוכן